Herr och Fru Pellas!

En av mina absolut bästa vänner har i all hemlig gått och gift sig!!!
GRATTIS!!!

Fru Pellas (som hon nu mer kan titulera sig med) har jag delat mycket med! Vi lärde känna varandra under lågstadietiden och har sedan dess varit vänner och gjort mycket ihop! Vi valde samma gymnasieutbildning, delat lägenhet ihop under ett år innan vi åkte till Usa "tillsammans" (hamnade dock ganska långt ifrån varandra), valde båda två att studera till lärare och arbetar båda nu som förskollärare. Vi har dessutom en hel del skojsiga hemligheter ihop..=).. och mycket mer! Hon är en av de bästa vänner man kan tänka sig (jag har ett par till sånna också)! En härlig person som alltid finns där i vått och torrt och som jag absolut inte skulle vilja vara utan!

De tänkte ha en fest till sommaren, en fest jag verkligen ser framemot! (och tro inte du slipper undan en möhippa bara för du gifter dig i hemlighet) Men som grädden på moset så blir de tu också föräldrar inom en mycket snar framtid!!!!
GRATTIS!!!!! I love you!

(ledsen micke men detta var det enda kort jag hade på er tillsammans)
Kommentarer
Maria

När ska ni gifta sig egentligen då???

2009-09-14 - 21:24:01 -
Malin

Gratulera Anna Pellas, till både make och mage!

2009-09-14 - 22:22:48 - URL: http://holtakt.blogg.se/
Anna

Maria: Bra fråga..

Malin: Det ska jag absolut göra!

2009-09-15 - 18:42:02 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0