Härligt fina söndag!

Ännu en vecka till ända! Och snabbt har den gått! Barn och "man" är nu friska..börjar dock känna mig lite krasslig själv! Har riktigt ont i halsen, men om jag ignorerar det så kanske det försvinner..=)

Knytte körde igång idag igen för Gustav! Lovely! För er oinvigda i detta begrepp så är det som Mulle fast för lite yngre barn. Det är friluftsfrämjandet som håller i det. Idag blev det svampletning i skogen och lite provsmakning av stekt trattkantarell! Gustav är ingen svampälskare så han avstod dock!

Nu snart beger vi oss hela familjen av på lite tipspromenad runt Grycksbo! En trevlig och lagom lång promenadrunda vi brukar gå varje söndag! Tipsresultaten brukar dock inte vara lika roliga.. Skyller det på mina medtävlande =) Jag och Sara H. har dock vunnit rundan en gång så vi får väl vara nöjda!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0