Idolkväll..

= rock!! Jag älskar ROCK!, av blandad typ! Under tonåren var det mycket Iron Maiden och Helloween! I just loved it och gör så fortfarande! Men älskar även annan Rock och Powerballads!

Fredagkväll är ju också för oss i vår familj även myskväll! Jonas lagar GOD och LYXIG mat till mig då barnen krypit till kojs! Vi dricker såklart också lite gott rött vin! Men Gustav blir inte utan mys han heller då han oftast bastar med sin pappa innan det blir bompa med popcorn! Idag var dock jag och barnen till Lugnet och badade! Det var mys det med!!

Igår fick Gustav ett brev från VC angående förtur till vaccinering! Eller rättare sagt så var det vår granne som fick Gustavs brev... anyway, i och med att han har "förkylningsastma" och är inskriven hos barnmottagningen så får han vaccineras bland de första. Jag och Jonas blev lite ställda och hade svårt att ta ställning men efter lite rundringning bland mer insatta i ämnet så har jag nu bokat tid åt honom nästa torsdag. Jag berättade det för honom idag och han höll på att bryta ihop. Han är såå rädd för sprutor och att det ska göra ont! Men efter att jag lovat stöd och handhållning från hans vän Jonatan (så nu Sara vet du vad som gäller) så gick han med på det samt att jag lovade honom ett kinderägg efteråt..=)

Nej nu så ska datorn stängas av så jag kan ägna min uppmärksamhet till Jonas och Tv:n =)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0