då var det dags igen!

neej, nu har de gått så där länge igen sen sist jag skrev! Måste väl skriva för att inte få kontot avregistrerat..;) Vad har hänt då? Inte mycket egentligen! Vardagen rullar på i ett hiskeligt tempo, men det känns ändå som att jag hinner med. Jobbet har lugnat ner sig lite och det känns som om jag börjar få koll på läget där!

Vi har ju hållit på med lite omorganisation där med att göra om två avdelningar till en "stor". Och det är inte så bara att få allt att flyta på. "On top of that" så har jag klivit in som "resurs" åt ett barn som behöver lite extra stöd i sin tid på förskolan. Jag är enda förskolläraren just nu så den lotten föll  på mig! Det är inget lätt och direkt roligt jobb, men jag gör mitt bästa och det känns som det går åt rätt håll! Utöver detta så måste jag ju också se till att övrig verksamhet flyter på då man står som ansvarig över den pedagogiska biten i verksamheten.. tur man kan ha många bollar i luften samtidigt! ;) Har ju ett och annat att ta med till kommande lönesamtal..Stackars chef..;)

Herr och Fru Pellas (som jag skrev om tidigare) har nu också fått en liten Tuva som jag längtar efter att få träffa! Tror jag ska försöka ta mig dit i helgen. Dock får nog mina barn stanna hemma, dels för att de är lite snoriga (vill ju inte att söta Tuva ska dra på sig en onödig förkylning) men också för att Jonas har lite pay back time sen i helgen då han hade besök av sina goa Gävlepolare. Kan ju bara säga att han större delen av söndagen låg bakis nere i källaren! Vad de hade för sig under lördagkvällen är jag inte säker på att jag vill veta! =)
Kommentarer
Johanna

Hur lång tid tar det innan kontot blir avreggat?

2009-10-08 - 21:21:00 - URL: http://esteline.blogg.se/
Anna

haha..ingen aning...det borde ju ta ett bra tag hoppas jag annars ligger jag risigt till!=)

2009-10-08 - 21:35:26 - URL: http://menduuu.blogg.se/
Terese

Hälsa grattis till Pellasfamiljen. riktigt kul att de fick sin eftelängtade knodd.

2009-10-13 - 23:54:40 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0