Paradise Hotel

Har precis slagit ner rumpan ordentligt skönt i soffan ( usch va jag ljuger..har ju suttit i soffan större delen av kvällen..) och hittat fram till tv6 och Paradise Hotel! Vilket skruttprogram egentligen men ändå kan jag inte låta bli att se på premiär avsnittet( och säkert följa hela serien..). Anledningen till att jag faktiskt ändock gillar detta sjuka program går att härleda till min vistelsetid i Usa. Det var då det sändes för första gången i Usa och vi (jag och mina älskade aupairvänner) mös ner oss i soffan hemma i Annikas källare och såg alla avsnitt tillsammans. Det var tider det!! Gjorde t.o.m med en scrapbook sida om detta i min scrapbook från Usa. Usch jag blir nästan lite sentimental och längtar tillbaka till den tiden där, nu när jag sitter och skriver! Många minnen gör sig påminda!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0