promenad väder

Idag har jag varit effektiv! Har på fm "städat" i röran så gott det går! Tvättat all tvätt som lagrat sig på hög den senaste tiden då jag inte haft ork och lust med nånting! Men nu äntligen! Känns så skönt! Var t.o.m. ut och plockade lite fina blommor och satte på köksbordet! Men den största bedriften av dem alla....jag gick ner till förskolan imorse! Faktiskt jätte skönt! Har tänkt mig att göra det framöver då vädret är fint! Ärligt talat så började jag redan förra veckan..men då var det inte av egen vilja utan för att bilen var på reparation..=P

Snart dyker nog svärmor och bästa Åsan upp också! De hade tråkigt och bestämde sig för en tripp hit! Trevligt! Gustav kommer nog bli superglad när de ringer på dörren!

Ikväll är det match också! Ska bli riktigt skoj! Ska inviga mina nya skor så håll tummarna att jag inte får skavsår! Skorna är klarröda.. kommer se ut som en clown till vårt nya fina gröna matchställ! Nu ska jag mentalt fokusera och visualisera på att göra mål! Vi får se om det ger utdelning! Tjingeling!
Kommentarer
Malin

Jodå, lyssnar lite på hårdrock fortfarande... Men det var mer förr, på mitt flickrum som sagt...

2009-05-06 - 22:19:01 -
Johanna

Nämen har du börjat gå till dagis, då kan du snart hänga på min springtur ;-)

2009-05-07 - 20:22:48 - URL: http://esteline.blogg.se/
Anna

Johanna.. haha jodu..jag skulle vilja se mig själv springa till förskolan.. Jag gick faktiskt i morse också, skolbacken är vad som gäller för oss(kortast möjliga väg!!). Såg dig neranför backen då vi var mitt i ungefär!.. kanske möts vi nån dag =)

2009-05-07 - 21:50:07 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0