Nya rummet!

Herregud!!! Dagarna bara försvinner ifrån mig och jag hinner verkligen inte med att sätta mig ned vid datorn och skriva! Har massor jag vill skriva om!

Äntligen har iallafall det nya rummet blivit klart och vi har flyttat in!! Så himla bra det blev! Är supernöjd! Både Elsa och jag sover som prinsessor i var sitt rum! Nu är det bara lite småplock kvar med barnens rum samt tapetsering av hallen kvar men det får nog vänta till slutet av månaden..för nu måste vi vila ett tag samt spara lite pengar!

Har som jag tidigare nämnt tagit lite före och efter bilder men har inte haft tid att lägga över dem i datorn..De nya bilderna gör dessutom verkligen inte rummet rättvisa..så ni är välkommna hit och kika istället om ni är nyfikna och passa då på att fika med mig som är min bästa fritidssyselsättning..=) (Bilder kommer nångång..det lovar jag..)

Kommentarer
Anonym

Det blir så långt för mig att komma förbi och tittaså lägg gärna ut bilder så jag får se hur det ser ut i huset nuförtiden, jag vet ju bara hur det såg ut för ca 4 år sedan..var det så längesen..

2009-05-26 - 21:23:45 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0