....

Vissa dagar känner man seg bara riktigt seg..har inte lust till nåt! Speciellt då vädret också visar sig från sin sämsta sida! regn, regn och åter regn!  Jag vill ju ut i trädgården och pyssla och fixa lite! Borde också ta mig till träningen..men det har liksom kommit av sig..känner inget sug direkt..tränade inte på hela förra veckan och inte idag heller.. Nä jag får nog rycka upp mig till nästa vecka!

Idag blev jag så less så jag tog mig in till stan och gjorde slut på lite pengar istället! Alltid lika roligt! Stannade till på jobbet på vägen hem och snyltade lite mat till mig och Elsa! Hon satt där med tefatsstora ögon och tittade på alla barnen och åt en jätteportion med fisk och potatis..ibland undrar jag vart allt tar vägen i den späda lilla kroppen för hon är verkligen liten och späd men äter oftast numera mängder med mat..

Kvällen spenderade jag tillsammans med bästa Sofian! Vi åkte upp till Calimero i Sågmyra som hade vip-kväll med bra priser på nyinkommen provkollektion! Fyndade åtta plagg för totalt strax över 300kr. Jag är mer än nöjd! Stannade till hos Sara på korsvägen på vägen hem som bjöd på fika! Tack, det var trevligt! Skönt att vara hemmifrån lite och snacka skit utan att behöva tänka på små barnöron som viftar och snappar upp allt som sägs!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0