Barnkalas!

På onsdag fyller ju prinsen 4 år så i lördags hade Gustav sitt första barnkalas! Och jag tror han var riktigt nöjd med den dagen! Tänk att ha så många kompisar här på en och samma gång! Han sken som en sol och var lyrisk över alla paket han fick! Jag fick också en liten försmak av att börja jobba igen och faktiskt så tyckte jag det var riktigt roligt!.. Tio barn var det här som skulle serveras fika och engageras i aktiviteter!

Det bjöds på egenhändigt komponerade nyckelpige- och spindel glasstårtor (dock hann jag inte med att ta kort på dessa innan de var slut..) saft och diverse kakor. Sen blev det sätta insekt i håv och fiskdamm! Gustav är inne i en riktigt "jag älskar att fånga inseketer /smådjur/kryp/maskar" period, så därför blev det ett sådant "tema" på kalaset. Jag tror faktiskt också att de barn som var här var nöjda med kalaset!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0