Nyfunnen energi!

Jag har så mycket enerigi nu!! Det känns verkligen som att livet leker och det var längesen den känsla infann sig sist! Och detta trots brist på pengar! Det kan troligtvis bero på att Elsa bestämt sig för att sova lite bättre på nätterna nu och en pigg mamma är en glad mamma!!  Hoppas nu bara att det håller i sig! Jag tänker iallafall segla på denna våg så länge det går..=)

Igår möblerade jag om i Gustavs rum! Han blev glatt överraskad när han kom hem. Dock var han inte lika nöjd vid läggdags berättade J. igår då jag kom efter fotokursen (som för övrigt går bra, jag blir faktiskt bätre och bättre!) Där sängen stod tidigare hade vi satt upp en lampa på väggen i lagom höjd så att han bara kunde ta fram en hand under täcket då den skulle släckas eller tändas. Men där jag nu placerat sängen så sitter lampan högre upp vilket resulterar i att han måste sitta upp för att komma åt knappen. Detta var det stora problemet för honom igår. Han berättade för J. att han kunde ju börja frysa om ahn skulle behöva tända eller släcka själv och det gick ju inte an.. Så han var mycket bestämd med att vi ska ställa tillbaka sängen igen.. Vi får väl se hur det blir med det för den lille latmasken. Alltid har han nån ide för att slippa anstränga sig i onödan..

På eftermiddagen idag ska vi och titta på ett hus. Ska bli spännande! Vill så gärna ha något större!! och det NU! Ikväll blir det också förhoppningsvs träning också..synd bara att det den dryga konditins och styreträningen idag..jag bävar för morgondagens träningsvärk! Men inget ont som inte har nåt gott med sig!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0