ve och fasa!

Elsa har svalt ett litet platt batteri!! Hann bli ganska rädd kan jag säga innan jag ringde 112.. eller ja först ringde jag ju och rådfrågade min vapendragare sofia.. Målade upp en bild av hur alla möjliga kemikalier skulle sprida sig och fräta sönder den lilla tunna kroppen och hon inte skulle klara av det! =( De lugnade mig iallafall på giftcentralen där de sa att hon hinner bajsa ut det lilla rackarns batteriet innan nåt sånt händer.. Det som var farligt var kvävningsrisken men var det väl nere i magen så var det lugnt och ner i magen är det allt för den där lilla tösen kan svälja stora bitar hon!

Har nu tröstbakat två rabarberpajer/kakor som jag tänker ta med upp till bjurs och bjuda nybbyggarborna på! Eller ja..anledningen till att jag bakade två var för att Jonas bönade och bad om att jag skulle spara en bit till honom ikväll så nu får han istället en hel paj!
Kommentarer
Malin

Men fyyyy va läskigt! Huvva. Vet hur du känner, man blir ås orolig och alla tankar som hinner göra en ännu knäppare. Minns när A trillade ner för hela trappen inomhus när han var 10 månader. Fy fan (på ren j-a svenska)! Läkarna sa då att detta var inkörsporten till olyckslivet som man tyvärr har med sig från starten av livet... Jojo, tackar! Nu sitter man och vänta rpå nästa blessyrer.

Hoppas batteriet kommer ut SENAST i morgon... Du får hålla god koll! Kram

2009-06-09 - 23:18:56 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0