Skrivarproblem!

Gaahhh..min skrivare ger mig huvudbry!  Det vill sig inte med magentan...Bytte för några veckor sen alla patroner då samtliga var slut..men magentan vill tydligen inte vara med.. hm..hoppas bara det är patronen det är fel på och inte skrivaren (att köpa en ny skrivare finns inte direkt med i budgeten!..)! Har beställt en ny patron och håller nu tummarna för bättre resultat! Vill ju kunna skriva ut fina kort på mina barn!

Idag har Sofia och Maria med barn varit här! Sofia hade med sig hit en påse med bullar! Mums! Hon är så duktig tycker jag som bakar bullar själv! Kan säga att alla var nöjda med fikat/melliset idag! =)


detta är en bild från hennes blogg på de bullar hon bakade!
Mer sånna besök mottages tacksam! =)


Inget batteri än btw..=(
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0