dags för uppdatering..=)

hmm... ja det är väl bara att erkänna att jag har varit lite dålig att skriva senaste tiden.. men tänkte uppdatera mig lite snabbt nu!

Midsommarafton spenderades både i Stjärnsund och hemma i Grycksbo! Vi for till stjärnsund på morgonen, stannade över lunch, lämnade kvar Gustav och for sedan hem till Grycksbo för att hinna med lite dans kring den redan resta stången! Jag och Elsa hade dagen till ära våra folkdräkter på oss (vi trotsade regnet). Jag i Bjursdräkt och Elsa i en liten kulladräkt från Leksand (min gamla).

På eftermiddagen dök Robban och Monty upp som skulle stanna till söndag! Vi anslöt oss till Maria och Björns gästande skånegäng och åkte ner till Tansvallen och spelade lite brännboll då regnet avtagit! Mycket roligt var det och så klart vann mitt lag!!!! Vad annars?! =) Efter brännbollsspel åkte vi alla upp till Karlsbotjärn för lite grillning,bastubad och fiske! En superlyckad kväll blev det!!

Midsommardagen = den stor festdagen...=) =) =) Lägger in ett eget inlägg om den!

Följande dagar fram tills nu - Ja de kan bara sammanfattas med ett härligt väder och ideligen glada miner! I Love the SUN! Är dock ingen människa som ligger och steker i solen utan bara trivs i värmen ändå! Jag bränner mig så lätt så skuggan är min absoluta favorit!
Lite tråkigt är dock att Maria med familj återvänt till Malmö igen..=( Hoppas dock på att hon kommer uppöver snart igen, för att sitta i en varm lägenhet kan inte vara så roligt!
De sista två kvällarna de var kvar här så grillade vi och hade det supertrevligt! Önskade att varje sommarkväll kunde vara så!

Midsommarfina

Matdags vid karlsbotjärn              Bastubad


Mysiga kvällar med Maria och Björn


Jag och min älskling!


Kubbspel... dock var jag denna gång med i det förlorande laget..måste bero på Jonas!


Lite senare på fredagskvällen..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0