måndag

ja då var det måndag igen.. sega måndag..har dock haft en ganska fullspäckad dag! Var ner till mvc igen för en koll då det inte riktigt gått så bra med det jag fixade till förra måndagen.. var och tränade i tisdags vilket inte var så bra tydligen och som resuterade i vissa omständigheter..men nu så är det bra igen..dock skulle jag vänta med träning en vecka till så det är väl bara att göra det då..=( Känns som jag får köra igång på allvar igen efter sommar uppehållet ...trist!

Hann med en sväng upp till sågmyra också och ett besök på Calimero. Elsa fick en jättefin Villervalla klänning av Sara och Marcus i 1års present men storleken var lite för liten så jag åkte dit för ett byte. Fyndade också en jacka till Gustav på Lager 157 för 70kr så jag är mycket nöjd med vändan dit!

Hem till mormor sen för lite käk då Jonas åkt till stugan i Stjärnsund efter jobbet för att hjälpa farfar med båten! Väl hemma igen hade snälla Jocke lämnat bänkar till mig för midsommarfesten! Vilken förövrigt kommer bli så skoj! Längtar! Längtar också efter Maria och Melwin som kommer hem imorgon!


♥♥♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0