Bruce

Ja som sagt var jag ju på konsert i fredags! Bruce Springsteen! Har länge velat sett en konsert med honom och nu äntligen! Den var bra..kunde varit bättre , men jag är helt klart jättenöjd!! Dock var det så förbannat kallt att tårna frös till is!!! Spelade ingen roll hur mycket jag hoppade och stod i så ville de inte riktigt värmas upp!.. Men det var dock sol och inte ösregn som kvällen innan så jag ska väl inte gnälla! Satt ganska långt ifrån (är ju inte miljonär och kan köpa de dyraste biljetterna) men det gjorde inget det var stämning och ös ändå!
Älskar verkligen massor av hans låtar..texter skrivna med mening och tanke gillar jag! Skulle han mot förmodan komma tillbaka nån dag så tänker jag se till att vara där då med!!


stadion börjar fyllas och den blåa himmlen visar sig!




så här glada var vi! =)


"the American flag" svajade i vinden


Lite senare på kvällen..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0