Dalahästarnas och Träskornas mecka

I fredags åkte jag och Elsa upp till Nusnäs tillsammans med Maria och Melwin! Hade bestämt mig för att köpa ett par nya träskor eftersom mina gamla röda är helt utslitna. Och ett par nya blev det efter lite fundering.. Hade tänkt mig ett par rosa med mjuk sula (eftersom jag använder dem så ofta), men tyvärr blev det med hård sula.. Det fanns ett par med mjuk sula men de var så dassiga i färgen så de kunde jag bara inte köpa! Då hade jag inte använt dem och med tanke på att de ändå kostar 400 så kändes det som att kasta pengarna i sjön. Så nu klapprar jag runt här med mina nya fina rosa skor (med hård sula) med förhoppning om att de snart ska bli lika sköna som mina gamla!=) Jag köpte också ett silverhalsband med en liten dalahäst! Det fanns även ett par örhängen men det kändes som att jag inte riktigt hade råd med dem för tilfället!
Väl hemma ångrade jag mig såklart..men som av en händelse så ringde Katrin mig nån timme senare och var är hon om inte i Nusnäs!?.. Så hon fick såklart köpa med ett par örhängen hem åt mig!

Kommentarer
Malin

Vart är bilden på de ROSA träskorna? VILL SE JU!!! :-):-)

2009-07-29 - 01:31:03 - URL: http://holtakt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0