go with the flow

usch..dagarna bara rusar förbi och det känns som om jag inte gör nånting..:( Men det kanske är det som är meningen med semester? Jonas har redan avverkat två veckor av sin semester..

I år har vi inga direkta semesterplaner inplanerade heller, bara ta dagen som den kommer. Har lite småfix på huset och i trädgården som ska fixas och med detta sommarväder så är det bara att tajma in det då solen skiner!

Vi har iallafall bestämt att åka till furuvik på tisdag med två andra familjer, men tittade precis på en väderöversikt och där stod det krafitigt regn..lät ju inte så jätteskoj..kanske byte av dag vore något? När jag tidigare tittat så har just tisdagen varit den dag som skulle vara fin..hm..

Jag och Jonas har också bokat in en 24timmars kryssning! Ska faktiskt bli skönt att bara VI får göra något också! Mysigt!

Sen så vill jag också upp till Nusnäs någon dag och köpa ett par rosa träskor eftersom mina röda välanvända träskor är på väg att ge upp! :(

Kommentarer
Malin

Ååå, vill också ha ett par rosa träskor... har ett par vita, men du får mig att börja fundera på VART de är?? Tror de är bortglömde i någon skrubb!

2009-07-18 - 01:36:18 - URL: http://holtakt.blogg.se/
Johanna

Åhh va fint med rosa! Vill oxå ha...

2009-07-19 - 15:42:41 - URL: http://esteline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0