furuvik

Förra tisdagen var vi till Furuvik! Vi var ett helt gäng som åkte. Det var vår familj, Sofias hela familj och Saras familj, totalt 12 st tror jag vi var! Riktigt trevligt var det!! Vi var där i god tid, men hade nog kunnat behövt ett par timmar till där för att hinna med allt! Vi bestämde oss för att göra om det nästa år igen så då får vi väl börja med det som vi inte hann med i år! Gustav var iallafall mer än nöjd och för mig var det huvudsaken! På fm kollade vi alla djur och efter lunch var det karuseller som gällde!! Tur att Emil och Moa var med som kunde åka karusellerna med Gustav! Vi hade även packat med badkläder, men då det var dags för bad åkte vi hem mendans de andra stannade och badade. Gustav hade varit lite hostig under natten och vädret var inte jättevarmt så vi tyckte inte det var någon bra ide med bad..

Jag minns inte senast jag var på Furuvik så för egen del var det väldigt roligt att vara där också! Höll nästan på att glömma att Jonas och Gustav vann på choklad hjulet också..till min lycka..eller olycka kanske..=) Hade ju precis bestämt mig för att sluta med godis..hm..får bli en annan gång islället! =)     
(klickar du på bilderna så blir de större)

Apan på den första bilden var lite läskig tyckte Gustav! Att klappa getter var mycket roligare!


Emil och Moa hittade sina favoriter!


Karusellerna var toppen!!


Mammas fördärv..=)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0