dössberget

Igår bestämde vi (jag och sofia) oss för att ta en tur till dössberget på fm! Åh vilken toppen utflykt det blev! Vi bestämde oss för att trotsa vädrets makter och åka dit oavsett väder, men vädergudarna var goda och gav oss t.o.m lite sol! Sol har man ju förövrigt inte haft för mycket av denna sommar..=(

Iallafall så ringde jag Maria och hon hängde på och kom dit strax efter oss. Vi strosade omkring där och kikade in de söta och fina djur som fanns där! Lekte i lekparken och sprang runt i det gröna! Vi var helt ensamma där ! Vilken idyll där är! utsikten är verkligen hänförande och man vill bara pausa och stanna upp minst ett par timmar! Vi bestämde oss för att ta med oss fika och åka dit på fredag igen! Jag hade med mig min Eos camera så det blev en rad med bilder!!


Solstrålarna































Snart är vi där igen!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0