Måndags tristess..och semmelpremiär!

Nu har jag den första semlan slunkit ner i min strupe! Det var ganska gott faktiskt trots att jag inte är nån större fantast av semlor. Kunde dock inte låta bli då min käre sambo gladeligen smockade i sig en.. det bör kanske tilläggas eller skyllas på det stora sug efter sötsaker som på något märkligt sätt alltid lyckas infinna sig kvällstid...hmm!

Idag har det väl inte direkt varit en sån väldigt händelserik dag...Det har helt enkelt varit en typisk måndag för mig och barnen. Imorgon blir det dock lite trevligare för Gustav då han får gå till förskolan! Han älskar verkligen att vara där. Han är så otroligt social av sig! Jag kommer spendera tisdagen med min vapendragare Sofia, vi ska in till stan en vända och göra slut på lite pengar..=)

Jag och J har ikväll tittat runt lite på nätet över nya hus. Vi är lite sugna på att bygga nytt, men det är som sagt lite osäkra tider nu. J är inte helt hundra på sitt jobb och då är det ju inte direkt läge att ta lån om man inte vet om man har jobb och fast inkomst om ett par månader. Vi får allt avvakta ett tag till..suck! Jag vill så himla gärna ha ett nytt hus!!!!

Just nu är Elsa inne i en riktigt dryg period och vill inte riktigt somna in på kvällarna! Kanske är det fler tänder på väg eller så är det nåt helt annat...Drygt är det iallafall då man är van att hon sover från kl 19. Hoppas det går över fort!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0