Ny bärsele!

I kväll har jag slitit hårt..=) Har varit själv hemma med barnen då sambon varit på trav i gävle. Tyvärr kom dock inte hem med nån storvinst..=/ Efter en trevlig eftermiddag hemma hos Sara, Jonatan och Josefin blev det full fart här hemma. Efter att tillslut fått båda barnen i säng fick jag springa som en tätting mellan soffan och Elsa då hon hon fortfarande envisas med att vakna upp var tionde minut..suck! Jag hade inte direkt den tiden ikväll då jag tänkte att jag skulle lägga in lite tradera annonser på sånt jag/vi inte längre behöver! Så jag kan inkassera lite pengar!  Jag lyckades dock med både och... duktiga jag! Håll nu tummara för att jag drar in mycket pengar så jag kan köpa en beco butterfly bärsele till Elsa! Hon siter som gjutet i en sån och min rygg jublar!!! Man kan bära på mage och rygg med den och den är mer ergonomiskt utformad för de små!

Check it out!!


     


VILL HA!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0