Himmelska träning!

Har varit och tränat idag och mår verkligen finfint nu!! Har längtat efter lite egen tid ett par dagar nu och fick således det denna efterrmiddag då Gustav åkt till morfar. Då passade jag på att träna lite fotboll! Tänk vad lite träning kan göra kan göra underverk för både kropp och själ! Åkte därifrån med ett humör som var på topp trots att jag var helt slut!

Har funderat lite dock på varför man säger att man skaffat barnvakt då pappan till sitt barn är hemma med barnet. Det är ofta jag hör detta uttryck och ofta jag använder det själv då jag säger att J är hemma med barnen... Sa det senast idag på träningen då J var hemma med Elsa. Jag tror inte att pappor säger till de som de pratar med att mamman är hemma och är barnvakt..Hmm tål att tänkas på!

Idag har vi också varit på bildvisning på våra barn hos Fotograf Petra. Vi var ju där strax innan jul och fotade och skulle egentligen varit där för visning den 6 jan., men då var vi ju sjuka. Vi beställde en förstoring och sex andra små kort samt en förstoring som mormor skulle ha på Elsa. Den får hon dock betala själv, för det är inte direkt billiga foton. Jag är dock lite missnöjd med bilderna, tycker faktiskt inte de höll så bra klass som jag hade hoppats på. De var få kort som jag var nöjd med faktiskt. De var dåligt komponerade och man tycker en professionell fotograf borde kunna se och säga till om det är saker som bör rättas till med kläder osv. samt att då man har en digital kamera så borde man väl kunna få till mer kort där barnen tittar framåt samtidigt etc. Nåja..några kort blev iallafall bra och det var de vi såklart valde att framkalla. Ser fram emot att få pryda väggen med kort på mina fina älsklingar!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0