All alone...

Det är fredagkväll och till mitt förtret så sitter jag ensam... Det hör inte till vanligheterna! Vanligtvis så brukar jag just i denna stund insupa en god middag, men inte ikväll inte, för min andra hälft tog med sig sonen och åkte till stugan istället..=( Kul för dem men tråkigt för mig! Jag är så sjukt mörkrädd då jag är ensam!! Det absolut värsta jag vet är att sova ensam och inbillar mig att en massa hemskheter kommer att hända och jag vet inte hur jag ska göra för att ändra på det heller!

Iallafall så går kameran varm nu! Jag har inte riktigt lärt mig alla finesser än men det kommer! Det är skit skoj! Stackars mina barn, de har säkert en blixt i synfältet hela tiden!..Då Elsa lärt sig gå kommer hon säkert lägga benen på ryggen och springa så fort hon får se kameran!! Men än så länge är det jag som har övertaget!! haha! Gustav kontrar med att göra fula grimaser hela tiden...den busen! Inte direkt sånna kort man vill ha! Inte bara sånna iallafall..

Nä nu tänker jag ta och mysa upp mig i soffan lite och tycka synd om mig själv en stund.. Önskar att mina älsklingar var hemma NU!!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0