Jag ogillar verkligen spyor!!

Då var det äntligen fredag igen..eller så är den dagen rättare sagt snart över! Och ska jag vara helt ärlig så har den inte varit sådär jättebra.. Mina barn mår inge vidare! Under förmiddagen så var jag, barnen och mormor in till den stora staden en vända och efter lite shoppande bestämde vi oss för att äta lunch där också! Nu såhär i efterhand så hade jag nog hellre ätit hemma då Gustav kräktes efttr att han ätit ett par tuggor och vi fick eld i baken och skyndade hem. Elsa fick jag dessutom bara i ett par skedar mat. Väl hemma tog vi en välbehövd vila alla tre då pappan i familjen har och är på kryssning med hans jobb. Han är saknad när han är borta!

Efter vila och mellis ville Gustav åka skridskor så jag packade in barnen och åkte ner till skridskoplan. Där hade vi skoj jag och Gustav på isen och Elsa i vagnen! Kom sedan raskt på att Sune borde få en promenad så vi packade oss in i bilen igen, åkte hem, packade ur vagn och barn igen hämtade Sune och gick en halvtimmes promenad med hund, vagn och Gustav i pulka! Ganska trött var jag när vi sen kom hem och det var dags för mat! När all mat var lagad och vi satt till bords och jag matat Elsa med en halv portion gröt s börjar hon kräkas. Och d inte bara en kaskad spya utan närmare 5-6 stycken! Suck! Varför händer sådant då man är själv hemma med barnen?! Det var bara att börja sanera både barn och golv! Nu är det bara att hålla tummarna att det inte blir mer av den varan ikväll och inatt!

Har nu också äntligen avslutat en hel hög med tradera auktioner har skarpat ihop över 500 spänn så nu är jag ett steg närmre den nya bärselen jag vill ha!! (se tidigare inlägg).

Nu ser jag fram emot en ny och förhoppningsvis bätter dag imorgon!!! =P
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0