Nytt år med urusel start....

Ja ett nytt år har det hunnit bli sen sist och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.. Jag och familjen har varit däckade sen nyår med en gruvlig förkylning..eller vad man nu kan kalla det.. Var till VC idag och kolla om det var infuensan med det var det troligtvis inte. J har haft 40 gradig feber sen nyårsdagen och ni kan ju bara gissa hur sjuk han varit.. den stackaren! =) Skämt åsido så har det faktiskt varit riktigt synd om honom det har det förresten varit om oss alla. Jag har som tur är inte haft så hög feber med jag fick på köpet med en klåda som inte är av denna värld! Jag måste sitta på mina händer för att inte klia sönder mig, därav besöket på VC idag men det enda de sa är att en del har oturen att få utslag med grym klåda då de drar på sig ett visst förkylningsvirus och tro det eller men den oturen har jag!!

Nog med gnäll..det börjar nu kännas lite bättre med oss alla (barnen inkluderade som också haft feber och en ohygglig hosta som jag visst glömde nämna ovan).

Nyåret firades med goda vänner och god mat! Några blev fullare än andra och en och annan sanningen yppades i "jag har aldrig"..vissa sanningar fick dock dementeras dan därpå.. Ett par omgångar med Wii hann vi också med och viktigt att tillägga är att Sara hade träningsvärk dan därpå, hon som skrattat gott åt mig då jag hade det första gången jag spelade Wii sports. Haha!! I vilket fall som helst var det iallafall trevligt, synd var dock att Sofia med familj inte kunde komma då hennes lilla prinsessa var sjuk..

God fortsättning får man väl iallafall säga till er som läser!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0