30 år ung...

...och vacker (om ni frågar Gustav) har jag också hunnit blivit! Detta inträffade på självaste nyårsaftonen och det känns rätt ok faktiskt. Jag la in ett inlägg på facebook om att det snart var nära och fick ett svar från min fina svägerska om att det är långt kvar till 100 och i de banorna har jag faktiskt inte tänkt. Men nu gör jag det och allt känns genast mycket lättare.. Ärligt så har jag inte brytt mig så väldigt mycket tidigare heller då jag faktiskt inte känner mig så gammal, men samtidigt så när man var ett par år yngre så tyckte man ju att folk som var 30 var ju riktigt gamla och man kunde ju inte förstå hur de kunde göra saker som man själv gjorde då.. men nu förstår jag!!

Hursomhelst så var födelsedagen en lyckad dag! Jag fick den present jag önskade mig plus lite mer! Det jag önskade mig var en cykel eller en systemkamera och efter att ha fått alla pengar insåg jag att jag skulle ha råd med en kamera så det blev det!! Jag har visserligen inte inhandlat den än eftersom jag har varit sjuk men nu snart ska det bli av. En Canon EOS 450d blir det!

Jag fick också som sagt några fler fina presenter; Ett jättefint halsband från pearls for girls, två Tomas Sabo berlocker, en chokladask transporterad ändå från USA (snart uppäten), en ljustake från nittsjö, många fina blommor samt en resa ner till Malmö. Den resan ser jag verkligen fram emot och kommer ske nån gång i April!! Tack alla för de fina presenterna!!



Ahh..Snart i mina ägor..
Kommentarer
Anonym

Kom ihåg att ta med den nya kameran till Malmö bara ;)

2009-01-06 - 20:59:49 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0