Det vilar en förbannelse över mig...

...och den lyder "tro inte att du ska få sova en hel natt under ett års tid!" Jag vill bara gråta och skrika rakt ut av trötthet! Kan inte minnas att jag var så hör trött när Gustav var bebis.. När Elsa för en gång skull sover en hel natt ja vad händer då..jo jag ligger vaken, totalt sömnlös, med en låt (av helt oförklarlig anledning) sjungades i mitt huvud.. Nämligen denna från tv serien våra värsta år..

Love and marriage, love and marriage
Its an institute you cant disparage
Ask the local gentry
And they will say its elementary

Try, try, try to separate them
Its an illusion
Try, try, try, and you will only come
To this conclusion

Love and marriage, love and marriage
Go together like a horse and carriage

Med denna upprepandes i huvudet gång på gång var det smått omöjligt att somna..den är sjukt irriterande och dålig!!!

Aja! Det är iallafall en helt underbart fin vinterdag idag om man tittar ut genom fönstret! Men stoppar du ut näsan genom dörren så är det risk att du förfryser den då det är 16 minus ute! Till råga på allt så har vår pelletspanna lyckats slagit av så när jag klev upp i morse var det bara 17 grader inne..brrr! Till saken hör att jag är totalt kass på att få igång pannan igen så när J kommer hem lär det väl vara minusgrader inne också! Nu eldar jag som en tok i kaminen, för att inte frysa fötterna av mig!

Igår kväll tog jag iallafall en riktigt skön lång promenad! Fick lov att ut och röra på mig lite för att komma ur trötthets- koman jag för tillfället lider av! Jag passade samtidigt på att rensa tankarna lite! Det var en välbehövlig promenad jag borde göra oftare!



Please!! Leave my head alone nighttime!!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0