Efterlängtade sol!!

Ännu en dag till ända! Blev glad då jag klev upp och såg att solen var på frammarch! Jag är i stort behov av sol nu känner jag!! Humöret är ordentlig på väg utför..tror det hänger ihop med en hängig Elsa som inte vill äta mat samt bristen på sömn. Det gråa trista väder gör ju inte sitt till heller så lite solljus skulle inte sitta fel!

Tog med kameran då jag skulle lämna Gustav på förskolan och åkte ner vid "gamla fruas väg" för att ta lite kort! Elsa passade på att slumra lite i bilen! Några fina kort fick jag nog till tror jag. Börjar få lite bättre kläm på det där med inställning av exponeringstid och bländare.. Har ju dessutom varit på fotokursen ikväll och nog gick det upp ett annat ljus även ikväll!

Efter fototuren imorse åkte vi vidare upp till sofia för en kopp kaffe! Mycket trevligt! Försökte få i Elsa lite mat där också men det gick inge vidare. Vet snart inte vad jag ska göra för att få henne att äta riktig mat igen? Jag börjar bli riktigt frustrerad. Pratade med Bvc på em. och hade det inte blivit bättre till på torsdag så skulle jag höra av mig igen.

Fick ett mail fråm Sofia idag också. Hon i sin tur hade fått ett mail från företaget som säljer Beco bärselar.. De hade utförsäljning!! Nu kan man få tag på en bärsele för ca 800kr vilket är nästan 50% billigare än vad de kostar i vanliga fall!! Jag bara vill ha en sån till mig och Elsa.. men just nu har vi råd och det gör mig ont!!!! Är det så att det är nån som känner att de kan låna mig de pengarna ganska snart så är det bara att höra av sig!..=P Jag bara vill ha en sån!!!

Här kommer iallafall lite kort..












Kommentarer
Johanna

Släng ihop lite grejer och sälj på loppis vettja!

2009-02-25 - 10:11:44 - URL: http://esteline.blogg.se/
Anna

ja det kanske vore en bra ide! Tack! Vill så gärna ha en sån bärsele!!!

2009-02-25 - 12:24:10 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0