FY skäms på mig själv!

Lite dåligt samvete har jag allt för jag är så dålig på att uppdatera mig här.. Men återigen, om jag nu ska sylla på nåt, så är det tröttheten jag skyller på! Fast just för tillfället känns det som om jag hunnit ikapp mig själv lite och känner mig lite piggare! Den gångna veckan var helt ok och helgen helt toppen! I onsdags var jag på träning (Ja, jag har gett mig f-n på att hålla igång nu!) Och den var det drygaste jag varit med om på länge..snudd på att förlossningen var enklare... Jag hade träningsvärk redan då jag satte mig i bilen på väg hem! Och de nästföljande två dagarna var rent ut sagt outhärdliga! Jag stapplade fram som en gammal gumma! Och varenda rörelse från degen och nedåt till tårna kändes som om min kropp var redo att kapitulera och anse sig som slagen! Men skam den som ger sig!!! Jag har fortfarnde ont i låren, men nu är det en baggis jämfört med hur det har känts! Skippade dock träningen i lördags pga av andra festligheter! Jag har nämligen varit på FEST!!! Mer om det senare! På lördag förmiddag hann vi också med en utflykt till J:s mormor i Sandviken! Det är inte alltför ofta vi är där och hon blev verkligen jätteglad att vi kom dit hela familjen! J:s mamma, pappa och syster var också där. Det var en riktigt trevlig utflykt, en utflykt vi borde göra oftare!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0