En bra dag!

Japp då var det klart! Nu har jag beställt en bärsele!! Kunde inte hålla mig! Det får bära eller brista! Det blev en Allison. Inte riktigt den jag tittat på från början men med 50% rabatt så är den perfekt! Längtar så efter att kunna slänga upp Elsa på ryggen och ta härligt långa sköna skogspromenader! Nu får solen ta och titta fram på allvar och med den våren! LÄNGTAR!!

Har precis kommit hem från en icke så avkopplande massage! Elsa var på sitt allra sämsta humör så det var en riktig pina både för att det gjorde ont och för att hon surade! Men ack så skönt det känns nu efteråt! På vägen hem ringde min rara sambo och frågade om vi inte kunde gå ut och äta ikväll och kanske fråga mormor om barnvakt!  Jag var ju inte direkt svårövertalad! Barnvakt har jag redan fixat. Denna dag verkar bli riktigt bra!!
Kommentarer
Johanna

Tel 023-181 10 Åke, han svarar 9-12 på dagarna. Åhh nu blev ja sugen på en sån där Beco oxå, inte bra!;-) Vart hittar man dem till halva priset? Har googlat men hittar bara för lägst 1195kr...

2009-02-25 - 19:02:10 - URL: http://esteline.blogg.se/
En annan Anna

Men duu...



Du har ju en EGEN blogg ju! Skojigt!

Lycka till med fotografin. Kram/Anna

2009-02-25 - 21:29:20 - URL: http://domesticka.blogg.se/
Anna

Johanna - Jag la in en länk på din blogg annars så kan du trycka där jag skrev bärsele på detta inlägg så kommer du till tiny tots sida där de säljer dem!

2009-02-25 - 22:07:27 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0