Merry♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♥ ♥ ♥ to all my friends....

Då var detta års julafton snart till ända! En riktigt härlig julafton blev det! Glada barn, god mat och fina julklappar!, och allt detta har jag delat tillsammans med helt underbara människor från morgon till kväll!

I morse kom Katrin och Emelie förbi och det blev lite julklappsbyte och självklart lek innan det raskt bar iväg upp till min farmor och farfar för lite julfika! Vi var först på plats (som vanligt, tror ingen i min familj mer än jag begåvats med sinnet för att passa tider;) ..). Lite senare dök Åsa och Pekka upp och så till slut Micke, Bodil och Kusin Lova! Så kul det var at träffa alla igen! Det var ett tag sen jag träffade bror och hans lilla fina familj! Tiden där rusade förbi och det blev dags att åka hem för att äta lunch och sova.

Väl hemma så dök Jonas föräldrar, mormor och syster upp och det blev skinksmörgås-lunch! Mammsen hämtades efter det och det blev mys och väntan på tomten! Tomten dök upp mitt i Kalle och Gustav och Elsa studsade omkring av glädje! Vi hade inte vår vanliga tomte i år (han var i tyvärr i örebro), men denna tomte funkade bra han med! Elsa var inte det minsta blyg och Båda barnen hoppade glatt upp i tomtens knä efter klapputdelningen!

Så vad fick vi då..kan inte räkna upp allt men jag fick iallafall det jag önskat mig! En spikmatta, locktång, Redken schampoo och balsam, tomas sabo berlock, pengar m.m. Jag är mer än nöjd! likaså barnen som fick massvis med klappar!

GOD FORTSÄTTNING till er alla! STORA kramen från mig! Ger er här en av mina bästa jullåtar..



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0