Adventsmys!

Fick mig en lång och välbehövlig sovmorgon idag!! Det var ett tag sen kan jag lova! Klev upp runt kl.11 med ett strålande humör trots det gråa vädret utanför..

Ringde Sofia och Sara H och bjöd in dem till lite adventsfika på eftermiddagen som tack för gårdagen. Är så otroligt tacksam över de fina vänner jag och mina barn har! Slog till på stort och bakade en mjukpepparkaka med lingongrädde. Till det bjöds glögg, julmust och kaffe (något för alla)!

Nu har jag precis slagit ner rumpan i soffan och tänker se på julkalendern med prinsen! Samtidigt så slog jag på datorn och började ta mig igenom de bloggar jag brukar läsa. Blev glatt överraskad då jag på denna blogg, Calimero, får se min prins i egen hög person! På bilden var väl Gustav runt halvåret! Vår egen lilla Tomte! Detta foto hänger nu på väggen hemma hos mormor!
Kommentarer
Anonym

Ja men eller hur visst var det en trevlig överraskning :) Men han är min favorit tomte och han blir nog svårslagen hur många småtomtar jag än fotar ;)

Kram Petra

2009-12-06 - 21:58:58 -
Malin

Och den lilla underbara tomten avslöjade MITT NAMN! Tack Gustav! :-)

2009-12-09 - 00:42:46 - URL: http://holtakt.blogg.se/
Anna

ja just det ja..GRATTIS Malin!! Det var du värd!

2009-12-09 - 18:46:35 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0