så hur gick det då?..

Jo inskolningen går bra!..eller skapligt! Hon har svårt att släppa mig och vill inte riktigt komma igång, men det är ok! Idag gick jag ifrån en stund och det hade gått utmärkt! Hennes inskolningsfröken är lugn och snäll så det blir nog inga problem!  Elsa är trots allt bara 15 månader! Yngst på avdelning är hon också så hon blir upppassad så det räcker! =)

Gustav fick dock lov att vara hemma från förskolan idag! Han har fått en sån där jobbig och djup, skällande hosta (astmasymptom) som han brukar få då han blir förkyld. Med tanke på att jag börjar arbeta nästa vecka så är det bättre han är hemma nu och tar igen sig istället för att bli sjuk då! Jonas fick ta ut vab idag och så även imorgon så inte inskolningen blir lidande! Det värsta är att jag börjar känna av hals och huvud idag jag med..och det är inte såå skoj! Det skulle väl vara typiskt om jag låg sjuk första arbetsveckan.. Nej nu blir det till att c-vitamin bomba min kropp istället!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0