Min sparv!

Ja.. nu står det inte på.. Elsa, min lilla sparv, börjar faktiskt på förskolan imorgon! Ska dit på inskolning kl.9.30! Har lite svårt att fatta det.. Att tiden går så fort utan att man egentligen hinner reflektera över det! Inte förrens det blir några större händelser.. som denna så inser man att man borde ta vara mer på varje dag..för tänk om det faktiskt är så att jag inte får fler barn.. då är ju faktiskt idag sista dagen som jag är hemma och är föräldraledig! (Iallafall om man inte räknar med de enstaka dagar jag senare säker kommer att ta ut)! Hua..vilken läskig tanke!!
Det kommer iallafall säkert gå jättebra att lämna henne där!


Min bitska lilla sparv! Jag säger bara passa er!..

I helgen har vi varit till stugan igen! Vi sov där mellan fredag till söndag! Med oss hade vi även familjen Hedlöv och familjen Henriksson! Allt som allt var vi 12 personer där! Mycket liv och rörelse vill jag lova! Jag är faktiskt lite trött idag! Men nöjd och glad över helgen! Det var mycket trevligt! Sofia och hennes familj sov dock i husvagn, vilket var nog tur..annars hade det nog blivit lite trångt! Jag gör dock gärna om det nästa sommar igen!.. Hoppas bara de känner detsamma! Lördagkvällen avslutades med egenfiskade kräftor!! slurp!!!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0