Bläää

Är inne i nån riktigt skittråkig period.. Känner mig nedstämd och låg! Vill helst av allt slippa allt vad ansvar heter, matlagning, städning, alla måsten och allt som borde göras!!...Skulle bara vilja låtsas att jag typ var 14 år, springa in på rummet, smälla SKIThårt i dörren och sätta mig på sängen och tjura i flera dagar!! och sen bara komma ut glad ihågen och med all lust tillbaka.

Känner mig fet och ful! Vill börja träna men orkar inte! Vill såå mycket men allt tar emot! Tror att denna sinnestämning kan bero på att jag börjar jobba igen om två veckor, efter 1,5 år ledighet... Jag får väl helt sonika ta mig igenom denna down period och hoppas den snart är över! känns inte som det dock! Tur jag har mina förmiddagar hemma hos Sofia så att dagarna går lite fortare!
Kommentarer
Sara

Menar du att även du har såna perioder:-) Jag har i alla fall tittat in här hos dig lite i dag bara så du vet. Vi tänkte börja på pilates onsdag vecka 35, ska du med? Kan även locka med att vi planerar nästa tokiga ålandskryssning, det måste du med på har inte depperioden gått över då så kommer den att göra det, JAG LOVAR. Kram

2009-08-13 - 18:42:29 -
Anna

Va kul Sara att du hittat hit till min alldelens för dåligt uppdaterade blogg=) Pilates låter ju skoj! Jag vill!! och en kryssning låter ju inte helt omöjligt! kanske det som behövs!?

=)

2009-08-14 - 13:34:55 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0