60-års firande

Vi är fortfarande kvar i stugan i vackra Stjärnsund! Här skulle jag kunna tänka mig att bo på heltid faktiskt! Det är så harmoniskt och lugnt på något sätt, så stillsamt utan att man blir rastlös!  Stugan vi är i är ju Jonas föräldras så tyvärr kan vi ju inte vara här så mycket som vi skulle vilja! Vi har dock faktiskt varit och tittat på två egna sommarstugor här men inte kännt att någon passat oss riktigt..eller jo.. den sista skulle vi gått och väl kunnat tänka oss, men att lägga 650 tusen på en sommarstuga känns inte riktigt rätt just nu tyvärr.. kanske om det hade varit om ett par år..men inte nu! Så, så länge får vi väl nöja oss med att inta svärisarnas stuga nån gång då och då under somrarna!

Imorgon blir det iallafall födelsedagsfirande då Jonas mamma fyller 60 år! Ska bli riktigt trevligt! Släkten är inte direkt stor så det blir bara vi, Kerstins mamma och Åsa och Stefan (Jonas syster och pojkvän). Blir lite god mat på förmiddagen och kräftor på kvällen! Mums! Kräftor är något jag verkligen gillar!!

Återkommer med lite bilder, från denna underbara vecka som vi spenderat här, då jag är på hemmaplan igen!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0