I Love Rock n Roll!!!



Åhhhh jag bara älskar denna! Mina tankar far oavkortat till mellanstadiet och det helt kravlösa och enkla liv man levde då!! Anledning till att jag vet att det var under just mellanstadiet hänger såklart ihop med den kille jag var så uppöveröronen kär i då.. Han gillade såklart denna låt så då började ju jag också göra det! Svårare än så var det inte då! Men jag tror jag gillat den ändå för det är sånt go i den!!


Ännu en dag till ända.. Och snabbt har den gått också! Och vad jag har hunnit med att gjort mycket! Det är så skönt att orken och lusten till att göra saker äntligen är tillbaka! Har t.o.m med storstädat och tvätt!! Då måste jag ju vara frisk!! :) Hann också med en vända till stan för inhandling av frön som jag och Gustav ska så inom en snar framtid. Blev inspirerad av senaste "vi föräldrar" tidningen som planterade luktärter i toarullar! Köpte också nya springskor och stövlar till prinsen då de stövlar han hade på förskolan var två storlekar för små.. För båda paren fick jag ge 228kr. vilket jag tyckte var en alldelens utmärkt lagom summa! Jag är nöjd, så även Gustav!!

Imorgon ska bilen in på reparation..så jag blir utan bil :( Känner mig riktigt isolerad då! Behöver iallafall inte gå ner till förskolan på morgonen för jag kunde lämna in den efteråt. Tur att verkstaden ligger inom gångavstånd iallafall! För latmasken Anna måste ju gå hem därifrån dock! ;) Har vi tur (jag och Elsa) så får vi besök av goa vännerna Sofia och Lova på fm. Hoppas!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0