Ny design!!

Whoho! Kolla vilken fin design jag fått!! Eller rättare sagt vunnit! Ja ni såg rätt..vunnit!.. jag som aldrig vinner något! Jag är iallafall jättenöjd för nu har även jag en fin blogg! Rosa dessutom!! :)

Har gått tipspromenad idag med S. men gissa om det var kallt!!!!! jag tror inte jag blivit riktigt varm än! Det är nog dock det enda vettiga jag gjort idag förutom storhandling på Ica maxi, eller som G säger "fika maxi".. troligen kopplar han samman besöken där med fika eller nåt i den stilen..önskar jag kunde säga att det inte var så men så är det nog..;)

Måste nog också erkänna att jag har lite träningsvärk i låren idag efter gårdagens fobollsträning.. Inte bra det tyder ju på att musklerna har legat på latsidan ett tag och jag som hade sagt åt dem att hålla sig i trimm under mina långa fikapauser...:)
Kommentarer
S

Wow!!!



Grattis den fina "bloggen"..Nu måste ju jag vinna städningen för att det ska bli ngn rättvisa.

2008-11-24 - 09:15:40 -
Markus

fin sida :D

2008-11-24 - 14:52:44 - URL: http://tavast.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0