Kvällsmys..

Hur skönt är det inte och sätta sig med datorn i knät framför tv:n när resten av familjen gått och lagt sig?? Svar: SUPER SKÖNT!! Om jag får säga min mening!
Åkte hem till S. imorse efter att ha lämnat G på förskolan. S är den person som jag tillbringar mer tid med än min egen sambo..Och vad skulle jag förtillfället göra utan henne? Vad grå och trist min vardag skulle bli då och ensamt framförallt!! Det optimala skulle dock vara om M också flyttade upp hit! Tänk va mycket skit vi tre skulle snacka och va trevligt vi skulle ha medans våra små älsklingar själva fick roa sig på golvet :-P...
Har precis sett på ett av mina favoritprogram på Greys Anatomy... Me like that show!!
Har också hunnit med att fynda lite barn grejor ikväll. Var hem till min vän Sara som hade gått igenom gamla barnkläder som hon skulle sälja på tradera  så jag plockade åt mig  jättemycket fint plus en matstol i finaste skick! Allt kom i mina ägor för en nätt summa pengar, cashiing!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0