God morgon!

Äntligen känner jag mig skapligt utvilad! Det är inte lätt att ha två små och samtidigt känna sig utvilad. Det är en ekvation som inte riktigt går ihop! Nåja man ska inte klaga det finns de som har det värre ;)  De senaste två dagarna känns et dock som om jag gått i sömnen och famlat mig fram till alla måsten! Men nu har jag återvänt till det vakna livet igen och sitter framför datorn och inväntar en tradera auktion som snart går ut och som jag tänkte ta hem! 

Dock bör jag väl hålla tyst om detta inför min sambo som är helt övertygad om att just vår familj kommer att drabbast hårdast av alla inför den stundande depressionen...För han är helt övertygad om att den kommer och att vi kommer bli luspanka snart och som han sa med sin mest allvarsamma blick (som dock inte är så allvarsam) igår  då jag milt påpekade att det vore trevligt med lite grönsaker till maten, "du vi ska va glada om vi har råd med en gurka snart". Ja vad ska man säga då man lever med världens största pessimist som av nån konstig anledning lyckas måla fan på väggen i tid och otid!

Så där ja...nu är auktionen i hamn, visar senare vad jag vunnit då det behövs lite pyssel för att färdigställa det hela...
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0