vaccination..

är aldrig roligt...Min lilla prinsessa har fått två sprutor idag och hon blev tokledsen. Det gjorde ont i mig när hon grät såå otroligt. Inte ens tog de sprutorna samtidigt utan istället lät de utsätta henne för detta obehagliga stick två gånger!
Vi har alltså varit på sex månaders kontroll idag hos läkaren. Hon hade dock inte gått upp så mycket i vikt,bara 200 g. så vi ska dit om en månad igen för att se om hon ökat mer. Hoppas bara inte hon har gluten eller nåt med tanke på att jag var övekänslig mot det då jag var barn! Hade hon inte ökat i vikt då så blir vi remiterade till barnmottagningen för utrednig av vad det kan bero på.. Hon har ju också haft diaree i två veckors tid nu men det tror jag beror på den förkylning hon också har och har haft. Stackars liten!


...här är hon iallafall glad!
Kommentarer
Anonym

Stackars liten få stick i benet..

Nu kan vi inte säga lägre att B är pappa till Elsa, shit va lik J hon blivit :) Men J kan fortfarande vara pappa till Melle haha

2008-12-10 - 20:44:26 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0