En framtida tv-spels nörd??

Ja kanske är det så att jag blir en sådan om jag forsätter så som jag gjort ikväll.. Vi har köpt ett nintendo wii som en förtidig julklapp till oss själva och i kväll har jag spelat och spelat och spelat wii sports!! Det var faktiskt skoj och om sanningen ska fram lite drygt också. Jag blev så svettig att jag fick lov att ta av tröjan och dessutom fick jag sendrag i vänster baksida lår... Detta tyder nog dock på att jag är ganska så otränad tyvärr!.. Men om jag fortsätter så här i ett par dar så är man nog i form snart!! =) Ska önska mig en balanceboard i födelsedags present så att jag kan träna ännu mer!

Elsa mår mycket bättre nu iallafall och de nattliga diareerna är ett minne blott.. Skönt! Nu sover hon sött i sin säng så att jag kan ha lite egen tid! Har lagat massor med barnmat idag till henne också! Det gick riktigt bra faktiskt och det bästa av allt..hon tyckte om och åt med stor aptit! Gustav sover hos mormor inatt! Han deklarerade förresten härom dagen att när han blev stor skulle han minsann bli en tjej! Jag frågade såklart varför men det hade han inget bra svar på..därför var det svar jag fick!.. Med tanke på hans förkärlek till färgen rosa, parfym, nagelack, halsband och armband så skulle det inte förvåna mig om det blir så men jag tänker iallafall hoppas på  att det inte blir så! =)
Kommentarer
Maria

Nu vet vi var vi ska hänga hela jul och nyår hehe. Nyårsfesten är bokad hemma hos er nu, har ni köpte ett wii får ni skulla er själva ;)

2008-12-14 - 11:02:47 -
Anna

ni är varmt välkomna!

2008-12-14 - 11:08:58 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0